Реалістичні, міфологічні, філософські плани повісті "Старий і море"
(головне записати в зошит):
1.
3.
Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
1. Життєвий і творчий шлях письменника (переглянути відео, записати 8-10 головних подій життя):
Дз: 1.Прослухати аудіокнигу:
2. Записати аналіз твору:
21.11.2022
Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика.
Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Життя Галілея»
1. Епічний театр Брехта (записати таблицю):
2. Життя і творчість Б.Брехта (переглянути презентацію, записати 5-6 головних подій життя):
2. Прослухати аудіокнигу "Життя Галілея"
3. Записати паспорт твору
3. Поезії : «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо" (записати визначення):
https://dovidka.biz.ua/zarizana-golubka-y-vodogray-analiz/
Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації
1. Образ Фауста (записати хар-ку):
Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст»
1. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи (записати в зошит):
2.Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури (переглянути фільм, записати головні події життя):
Дз: 1. Розгадати кроссенс:
Історія створення трагедії «Фауст». Особливості композиції. Проблематика
1.Історія створення трагедії «Фауст» (записати в зошит):
2. Скласти кроссенс за текстом трагедії "Фауст".
Варіанти фіналу твору "Скляний равлик" як ознака стилю М. Павича (інтертекстуальність, "магічний реалізм"). Павич і Україна
1. Перегляд відео, записати основне, що характеризує стиль М. Павича
3. Головне про оповідання "Скляний равлик"
Тема: зображення цікавого перехрещення доль двох людей.
Ідея: паралельне прочитання історії Давнього Єгипту та сучасності
Проблематика: повторення життя; перехресність людських доль; фаталізм; обман і самообман; погляд жінки і погляд чоловіка на одні й ті ж речі.
Головні герої: панна Хатчепсут – продавчиня в магазині жіночої спідньої білизни; пан Давид Сенмут – архітектор; пан в шкіряному пальто; колишня дружина пана Давида Сенмута.
Підзаголовок: інтернет-оповідання.
Це оповідання органічно вписується у світовий літературний інтертекст: письменник і читач вступають у своєрідний діалог з митцями, котрих також хвилювала проблема «відмови від монопольного права автора на істину» - росіянином Ф. Достоєвським («Ідіот»), австрійцем Ф. Кафкою («Перевтілення»), швейцарцем Ф. Дюрренматтом («Візит старої дами»). В іронічному вимірі Павич зобразив розгубленість сучасника, який не здатний піднятися на духовний рівень пошуків, а тому обмежується матеріальною буттєвою сферою, хоча відчуває при цьому дискомфорт, бо його власне людський потенціал лишається нереалізованим.
У середньовічній Європі равлики були уособленням гріха і лінощів, бо народжені з бруду і ним же й живляться. Але пізніше, під час Ренесансу, вони стали символізувати скромність, а те, що виноградні равлики закриваються в своїй раковині вапняною кришкою і ламають її з приходом весни або після посухи, знову виходячи на світло, зробило їх істотами, які втілюють відродження Христа. Девіз герба герцогів Гонзага «Все своє ношу з собою» символізує равлик і його раковинка. Равликам ще приписували магічні й лікувальні властивості, вони були частиною побутової магії і забобонів, а також джерелом натхнення для поетів.
Важливу роль в оповіданні відіграє художня деталь - скляний равлик - метафора людини: вона ізольована, замкнута, як равлик у мушлі, і разом із тим дуже вразлива, їй легко зашкодити, як склу. Але скляний равлик — це свічка, яка горить, тобто віддає себе іншим.
Дз: 1. Що спільного між М.Павичем і Україною?
2. Створити кроссенс за текстом оповідання "Скляний равлик", використовуючи картинки та додаючи свої

3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу
"Провина зірок"
1. Дж. Грін - американський письменник, автор книжок для молоді (записати основні події біографії)
2. "Провина зірок" - розповідь про кохання невиліковано хворих юнака і дівчини (переглянути відео, записати композицію, проблематику, хар-ку головних героїв)
1. "Театр абсурду" (записати визначення)
"Скляний равлик"
1. Короткі відомості про митця (перегляд відео, записати головне про письменника)
2. Розгадати кроссенс за творчістю Я. Кавабата
Повість "Старий і море" (1952 р.)
Символіка образів, образ Сантьяго
1. Символіка назви твору (записати в зошит)
2. Символіка образів повісті (записати в зошит)
2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 8135504
Віхи життя і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Гемінгвея. Реалістичні, міфологічні, філософські плани повісті "Старий і море"
1. Віхи життя і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Гемінгвея (переглянути відео, записати 8-10 голових подій життя автора)
Дз: 1. Прочитати повість "Старий і море" або переглянути фільм
Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого солдата. Символічний зміст назви оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
1. Зміст назви оповідання (записати в зошит, переглянути відео)
2. Анкета твору (записати в зошит)
Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."
1. Життєвий і творчий шлях письменника (записати 8-10 головних подій життя)
2. Аналіз п'єси "Життя Галілея" (головне виписати в зошит)
https://dovidka.biz.ua/zhittya-galileya-analiz/
Розвиток жанру антиутопії в ХХ ст.Джордж Орвелл (Ерік Артур Блер(1903-1950) Роман"1984"
1. Джордж Орвелл, життя і творчість (записати таблицю, скласти 7-8 питань до біографії письменника)
2. Розвиток жанру антиутопії в ХХ ст., роман Дж. Орвелла "1984". Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії
Дз: Прочитати роман Дж. Орвелла "1984" або переглянути фільм:
https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8996
08.02.2022
Контрольна робота за творчістю поетів ХХ століття
Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 5653204
"Гамлет", "У всьому хочу я дійти...". "Зимова ніч"
1. Творчий шлях Бориса Пастернака (скласти хронологічну таблицю біографії)
2. Провідні мотиви лірики Б. Пастернака
join.naurok.ua код доступу 9315370
Анна Андріївна Ахматова (Горенко, 1889- 1966). Поема "Реквієм"
1. Ахматова і акмеїзм, етапи творчості (записати в зошит головні події життя поетеси, визначення акмеїзму)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-anna-ahmatova-45479.html
Срібна доба російської поезії. О.О. Блок (1880-1924). "Незнайома"
1. Срібна доба російської поезії, здобутки, долі митців (записати в зошит таблицю)
2. Підготувати кроссенс або хмару слів за біографією або творчістю О. Блока.
Контрольна робота за романом М.Булгакова "Майстер і Маргарита"
Пройти тестування join.naurok.ua 8349368
Урок позакласного читання. Михайло Булгаков "Собаче серце"
1. Перегляд фільму "Собаче серце"
Дз: Виписати 5-6 афоризмів Булгакова із "Собачого серця".
Особливості композиції, оповідної структури. Морально-філософський зміст "єршалаїмських" розділів твору. Трагізм митця (майстра). Проблеми кохання і творчості. Засоби комічного і трагічного.
1. Особливості композиції, оповідної структури роману "Майстер і Маргарита"
https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/14419-majster-i-margaryta-7229 (записати схему в зошит)
2. Морально-філософський зміст "єршалаїмських" розділів твору. Трагізм митця (майстра). Проблеми кохання і творчості. Засоби комічного і трагічного.
Дз: 1. Опрацювати стор підручника 44-51.
2. Створити кроссенс, хмару слів або інформаційний плакат за текстом роману "Майстер і Маргарита".
Роман"Майстер і Маргарита" як "роман-лабіринт" зі складною філософською проблематикою
https://dovidka.biz.ua/mayster-i-margarita-analiz/ (записати в зошит)
2. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської двйсності, біблійної даівнини, фантастичної "дияволіади"
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-majster-i-margarita-versina-tvorcosti-mitca1o-klas-90211.html (записати в зошит)
1. Михайло Булгаков - відомий російський письменник, драматург, життя і творчість