23-е📜


12.01.2023

Реалістичні, міфологічні, філософські плани повісті "Старий і море"

(головне записати в зошит):

1.


2.
3.


4.


Дз: Прослухати скорочено текст повісті, записати план основних подій:



 


05.12.2022

Генріх Белль (1917-1985) 

Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

1. Життєвий і творчий шлях письменника (переглянути відео, записати 8-10 головних подій життя):




2. Історія написання, зміст назви, сюжет оповідання "Подорожній..." (переглянути відео):


Дз: 1.Прослухати аудіокнигу:


2. Записати аналіз твору:


21.11.2022

                  Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика.

Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Життя Галілея»

1. Епічний театр Брехта (записати таблицю):


2. Життя і творчість Б.Брехта (переглянути презентацію, записати 5-6 головних подій життя):


3. П'єса "Життя Галілея"


Дз: 1. Прокоментувати плакат на стор. 129.

2. Прослухати аудіокнигу "Життя Галілея"


3. Записати паспорт твору 



24.10.202
Ґійом Аполлінер (Вільгельм Альберт Володимир Олександр Аполлінарій Костровицький, 1880 – 1918).
1. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. (записати в зошит):


2. Ґійом Аполлінер (Костровицький, 1880 – 1918), переглянути відео, записати головні події життя:


3. Поезії : «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо" (записати визначення):


Дз: 1. Прочитати та виписати аналіз поезій «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо":
https://dovidka.biz.ua/zarizana-golubka-y-vodogray-analiz/

2. Прйти тестування join.naurok.ua код доступу 5368692


14.10.2022 (2 уроки)

Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою
1. Історія створення роману (записати в зошит):

2. Композиція і жанр роману:


3. Головні теми та проблеми роману:

4. Система героїв роману:



Дз: 1. Прослухати аудіокнигу "Майстер і Маргарита" або прочитати роман:

2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу

 7462604




 

16.09.2022 (2уроки)

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації

1. Образ Фауста (записати хар-ку):


2. Фауст - Мефістофель:


3. Фауст - Маргарита:



Дз: 1. Виписати жанрові особливості "Фауста", стор. підручника 22-23.
2. Пояснити зміст плакату на стор. 25 (письмово).



02.09.2022 (2 уроки)

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.  Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» 

1. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи (записати в зошит):


2.Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури (переглянути фільм, записати головні події життя):


Дз: 1. Розгадати кроссенс:

2. Прочитати або прослухати аудіокнигу "Фауст", скласти план основних подій:



Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика

1.Історія створення трагедії «Фауст» (записати в зошит):


2. Особливості  композиції. Проблематика (записати в зошит)





Дз: 1. Прокоментувати плакат на стор. підручника 25.

2. Скласти кроссенс за текстом трагедії "Фауст".















12.05.2022 (2 уроки)

Варіанти фіналу твору "Скляний равлик" як ознака стилю М. Павича (інтертекстуальність, "магічний реалізм"). Павич і Україна

1. Перегляд відео, записати основне, що характеризує стиль М. Павича



2. Інтертекстуальність та "магічний реалізм" (визначення записати в зошит)



3. Головне про оповідання "Скляний равлик"

Тема:  зображення цікавого перехрещення доль двох людей.

Ідея: паралельне прочитання історії Давнього Єгипту та сучасності

Проблематика:  повторення життя; перехресність людських доль;  фаталізм;  обман і самообман;  погляд жінки і погляд чоловіка на одні й ті ж речі.

Головні герої:  панна Хатчепсут – продавчиня в магазині жіночої спідньої білизни;  пан Давид Сенмут – архітектор;  пан в шкіряному пальто;  колишня дружина пана Давида Сенмута.
Підзаголовок: інтернет-оповідання.

Це оповідання органічно вписується у світовий літературний інтертекст: письменник і читач вступають у своєрідний діалог з митцями, котрих також хвилювала  проблема «відмови від монопольного права автора на істину» - росіянином Ф. Достоєвським («Ідіот»), австрійцем Ф. Кафкою («Перевтілення»), швейцарцем Ф. Дюрренматтом («Візит старої дами»).  В іронічному вимірі Павич зобразив розгубленість сучасника, який не здатний піднятися на духовний рівень пошуків, а тому обмежується матеріальною буттєвою сферою, хоча відчуває при цьому дискомфорт, бо його власне людський потенціал лишається нереалізованим.

У середньовічній Європі равлики були уособленням гріха і лінощів, бо народжені з бруду і ним же й живляться. Але пізніше, під час Ренесансу, вони стали символізувати скромність, а те, що виноградні равлики закриваються в своїй раковині вапняною кришкою і ламають її з приходом весни або після посухи, знову виходячи на світло, зробило їх істотами, які втілюють відродження Христа. Девіз герба герцогів Гонзага «Все своє ношу з собою» символізує равлик і його раковинка. Равликам ще приписували магічні й лікувальні властивості, вони були частиною побутової магії і забобонів, а також джерелом натхнення для поетів.

Важливу роль в оповіданні відіграє художня деталь - скляний равлик - метафора людини: вона ізольована, замкнута, як равлик у мушлі, і разом із тим дуже вразлива, їй легко зашкодити, як склу. Але скляний равлик — це свічка, яка горить, тобто віддає себе іншим.


Дз: 1. Що спільного між М.Павичем і Україною?

2. Створити кроссенс за текстом оповідання "Скляний равлик", використовуючи картинки та додаючи свої


3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу
8099061


12.05.2022


Джон Майкл Грін (нар. 1947р.)

"Провина зірок"

1. Дж. Грін - американський письменник, автор книжок для молоді (записати основні події біографії)


2. "Провина зірок" - розповідь про кохання невиліковано хворих юнака і дівчини (переглянути відео, записати композицію, проблематику, хар-ку головних героїв)



Дз: 1. Прочитати роман "Провина зірок" (скорочено)
або переглянути фільм.
2. Створити кроссенс за текстом роману "Провина зірок".
3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2948163



29.03.2022 (2уроки)

Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду. Література постмодернізму

1. "Театр абсурду" (записати визначення)


2. Література постмодернізму (записати визначення)


3. Елітарна та масова культура (записати визначення)


Дз: Підготувати цікавий матеріал про один із видів елітарної культури.

29.03.2022

Милорад Павич (1929-2009)

"Скляний равлик"

1. Короткі відомості про митця (перегляд відео, записати головне про письменника)



2. Утілення в оповіданні "Скляний равлик" рис постмодернізму (записати в зошит)





Дз: 1. Прочитати або прослухати  оповідання "Скляний равлик"


2. Що символізує равлик?
3. Пройдіть тестування join.naurok.ua код доступу 1648777

22.03.2022 (2 уроки)

Образна система повісті "Тисяча журавлів". Еволюція головного героя. Японські уявлення про красу

1. Образна система героїв (головне записати в зошит)





2. Японські уявлення про красу (записати в зошит)



3. Символіка повісті (записати в зошит)


Дз: 1.


2.


3. Пройти тестуваня join.naurok.ua код доступу 1141935


Контрольна робота 

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу


19.03.2022 (2 уроки)

Позакласне читання
О. Купрін "Гранатовий браслет"
1. Переглянути відео або прочитати скорочено повість


Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу
5425820

19.03.2022

Ясунарі Кавабата (1899-1972)

Повість "Тисяча журавлів"

1. Ясунарі Кавабата - лауреат Нобелівської премії (переглянути відео, записати 7-8 головних подій життя)


2. Роль чайної церемонії в композиції повісті "Тисяча журавлів" (переглянути відео, записати визначення чайної церемонії)


Дз: 1. Прочитати повість "Тисяча журавлів"

2. Розгадати кроссенс за творчістю Я. Кавабата



15.03.2022

Повість "Старий і море" (1952 р.)

Символіка образів, образ Сантьяго

1. Символіка назви твору (записати в зошит)


2. Символіка образів повісті (записати в зошит)


Дз: 1. Встановити послідовність подій:


2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 8135504


15.03.2022

Ернест Гемінгвей (1899-1961)

Віхи життя  і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Гемінгвея. Реалістичні, міфологічні, філософські плани повісті "Старий і море"

1. Віхи життя  і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Гемінгвея (переглянути відео, записати 8-10 голових подій життя автора)



2. Історія створення повісті "Старий і море" 
(записати в зошит)

3. Реалістичні, міфологічні, філософські плани повісті "Старий і море" (записати в зошит)






Дз: 1. Прочитати повість "Старий і море" або переглянути фільм


2. Створити хмару слів для характеристики Сантьяго.




Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого солдата. Символічний зміст назви оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

1. Зміст назви оповідання (записати в зошит, переглянути відео)

2. Анкета твору (записати в зошит)


3. Символічні образи та їх значення (записати в зошит)


1. Створити хмару слів за текстом оповідання "Подорожній, коли ти ..."
2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6067922



Генріх Белль (1917-1985) 

Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

1. Життєвий і творчий шлях письменника (записати 8-10 головних подій життя)



2. Історія написання, зміст назви, сюжет оповідання "Подорожній..." (переглянути відео)




3. Анкета оповідання (записати в зошит)


Дз: Прочитати оповідання або прослухати аудіокнигу


2. Створити хмару слів або кроссенс за текстом оповідання Белля.


22.02.2022

П'єса Брехта "Життя Галілея". Проблема відповідальності вченого за свої відкриття перед людством
1. Життя вченого Галілея ( Переглянути відео, виписати в зошит відкриття вченого)


2. Аналіз п'єси "Життя Галілея" (головне виписати в зошит)

https://dovidka.biz.ua/zhittya-galileya-analiz/

Дз: 1. Прочитати п'єсу "Життя Галілея".
2. Створити хмару слів за текстом п'єси.

3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3429541


08.02.2022



Розвиток жанру антиутопії в ХХ ст.
Джордж Орвелл (Ерік Артур Блер 

(1903-1950) Роман"1984"

1. Джордж Орвелл, життя і творчість (записати таблицю, скласти 7-8 питань до біографії письменника)


2. Розвиток жанру антиутопії в ХХ ст., роман Дж. Орвелла "1984". Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії



Дз: Прочитати роман Дж. Орвелла "1984" або переглянути фільм:

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8996





08.02.2022

Контрольна робота за творчістю поетів ХХ століття

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 5653204



Борис Пастернак (1890-1960)

"Гамлет", "У всьому хочу я дійти...". "Зимова ніч"

1. Творчий шлях Бориса Пастернака (скласти хронологічну таблицю біографії)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-b-pasternak-1890-1960-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-pismennika-evolyuciya-poezi-b-pasternaka-15849.html


2. Провідні мотиви лірики Б. Пастернака



3. Романси на слова Б. Пастернака






Дз: Пройти тестування за творчістю поетів ХХ століття

join.naurok.ua код доступу 9315370




Анна Андріївна Ахматова (Горенко, 1889- 1966). Поема "Реквієм"

1. Ахматова і акмеїзм, етапи творчості (записати в зошит головні події життя поетеси, визначення акмеїзму)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-anna-ahmatova-45479.html


2. Провідні мотиви лірики. Образ ліричної героїні




3. Поема "Реквієм" як відображення особистої і суспільної трагедії
(записати схему)



Дз: 1. Створити кроссенс за біографією А. Ахматової.
2. Вивчити поезію А.Ахматової напам'ять (за вибором).
3. Прочитати поему"Реквієм" 




Срібна доба російської поезії. О.О. Блок (1880-1924). "Незнайома"

1. Срібна доба російської поезії, здобутки, долі митців (записати в зошит таблицю)


2.  О.О. Блок (1880-1924). "Незнайома" (переглянути відео, записати 8-10 головних подій життя, головні теми лірики О. Блока)





3. Поезія "Незнайома", аналіз твору 


Дз: 1. Пояснити, як автор протиставляє реальний світ і романтичний в поезії "Незнайома" Письмово)


2. Підготувати кроссенс або хмару слів за біографією або творчістю О. Блока.






Гійом Аполлінер, життя і творчість

1. Г. Аполлінер - відомий французький поет-авангардист (переглянути відео, записати 5-6 головних подій життя)


2. Збірки "Алкоголі", "Каліграми. Вірші миру ці війни"

3. Тема кохання й часу в поезії Аполлінера "Міст Мірабо"






Дз: 1. Виписати значення термінів: авангардизм, верлібр, каліграма.
2. В чому полягає новаторство Г. Аполлінера (письмово)?
3. Записати паспорт поезії "Міст Мірабо", виписавши людські почуття та природні явища із поезії.


Контрольна робота за романом М.Булгакова "Майстер і Маргарита"

Пройти тестування join.naurok.ua 8349368




Урок позакласного читання. Михайло Булгаков "Собаче серце"

1. Перегляд фільму "Собаче серце"


2. Аналіз твору "Собаче серце"
https://dovidka.biz.ua/sobache-sertse-analiz/ (виписати головне)
3. Зміст повісті "Собаче серце" (скорочено)

Дз: Виписати 5-6 афоризмів Булгакова із "Собачого серця".


Особливості композиції, оповідної структури. Морально-філософський зміст "єршалаїмських" розділів твору. Трагізм митця (майстра). Проблеми кохання і творчості. Засоби комічного і трагічного.

1. Особливості композиції, оповідної структури роману "Майстер і Маргарита" 

https://ua-books.com.ua/prezentaciyi/14419-majster-i-margaryta-7229 (записати схему в зошит)



2. Морально-філософський зміст "єршалаїмських" розділів твору. Трагізм митця (майстра). Проблеми кохання і творчості. Засоби комічного і трагічного.

https://vseosvita.ua/library/moralno-filosofskij-zmist-ersalaimskih-rozdiliv-tvoru-tragizm-doli-mitca-majstra-problemi-kohanna-j-tvorcosti-210239.html

Дз: 1. Опрацювати стор підручника 44-51.

2. Створити кроссенс, хмару слів або інформаційний плакат за текстом роману "Майстер і Маргарита".

3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3661025


Роман"Майстер і Маргарита" як "роман-лабіринт" зі складною філософською проблематикою

1. Паспорт роману "Майстер і Маргарита" (аналіз твору)

https://dovidka.biz.ua/mayster-i-margarita-analiz/ (записати в зошит)

2. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської двйсності, біблійної даівнини, фантастичної "дияволіади"

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-majster-i-margarita-versina-tvorcosti-mitca1o-klas-90211.html (записати в зошит)


Дз: 1.  Прочитати роман "Майстер і Маргарита" https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5514 
2. Скласти ланцюжок головних подій роману.


М. О. Булгаков, життя і творчість. Булгаков і Україна

1. Михайло Булгаков - відомий російський письменник, драматург, життя і творчість


2. М. Булгаков і Україна https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-bulgakov-i-ukraina-225293.html


Дз: 1. Виконати тестування за творчістю Ф. Кафки join.naurok.ua код доступу 8462797
2. Виписати 8-10 головних подій біографії М. Булгакова.
3. Скласти кроссенс за біографією М. Булгакова.