21-т📜

О.Ісаєва Зарубіжна література

12.01.2023

Ясунарі Кавабата (1899-1972)

Повість "Тисяча журавлів"

1. Ясунарі Кавабата - лауреат Нобелівської премії (переглянути відео, записати 7-8 головних подій життя):


2. Роль чайної церемонії в композиції повісті "Тисяча журавлів" (переглянути відео, записати визначення чайної церемонії):



Дз: 1. Розв'язати кроссенс:

2. Прочитати скорочено повість "Тисяча журавлів", переглянути скрайбінг:



https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5806




05.12.2022

Генріх Белль (1917-1985) 

Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

1. Життєвий і творчий шлях письменника (переглянути відео, записати 8-10 головних подій життя):



2. Історія написання, зміст назви, сюжет оповідання "Подорожній..." (переглянути відео):


Дз: 1.Прослухати аудіокнигу:


2. Записати аналіз твору:

https://dovidka.biz.ua/podorozhniy-koli-ti-priyshov-u-spa-analiz/



21.11.2022

Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика.

Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Життя Галілея»

1. Епічний театр Брехта (записати таблицю):


2. Життя і творчість Б.Брехта (переглянути презентацію, записати 5-6 головних подій життя):

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-bertold-breht-1898-1956-87265.html

3. П'єса "Життя Галілея"


Дз: 1. Прокоментувати плакат на стор. 129.

2. Прослухати аудіокнигу "Життя Галілея"


3. Записати паспорт твору 

https://dovidka.biz.ua/zhittya-galileya-analiz/




31.10.2022

Рільке і Україна



Аналіз поезії "Орфей..."

https://dovidka.biz.ua/rilke-orfey-evridika-germes-analiz/

24.10.2022

Контрольна робота 

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6884312

14.10.2022

Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору. Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості

1. Морально-філософський зміст «єршалаїмських» розділів твору (переглянути презентацію, головне записати):

https://naurok.com.ua/prezentaciya-rshala-mskiy-svit-u-romani-mayster-i-margarita-97056.html





2. Доля майстра та Маргарити (записати хар-ку):





Дз: 1. Прокоментувати плакат:


2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6351504




13.10.2022

Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою

1. Історія створення роману (записати в зошит):


2. Композиція і жанр роману:



3. Головні теми та проблеми роману:



Дз: 1. Пройти тестування за біографією М. Булгакова
oin.naurok.ua код доступу 6064462

2. Читати роман або прослухати  аудіокнигу 




16.09.2022

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації

1. Образ Фауста (записати хар-ку):


2. Фауст - Мефістофель:



3. Фауст - Маргарита:


Дз: 1. Виписати жанрові особливості "Фауста", стор. підручника 22-23.
2. Пояснити зміст плакату на стор. 25 (письмово).


02.09.2022

Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика

1.Історія створення трагедії «Фауст» (записати в зошит):


2. Особливості  композиції (записати в зошит):


 3. Проблематика (записати в зошит):


Висновок:


Дз: 1. Прокоментувати плакат на стор. підручника 25.

2. Скласти кроссенс за текстом трагедії "Фауст".

01.09.2022

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.  Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» 

1. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи (записати в зошит):


2.Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури (переглянути фільм, записати головні події життя):



Дз: 1. Розгадати кроссенс:


2. Прочитати або прослухати аудіокнигу "Фауст", скласти план основних подій:















05.05.2022

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу

Контрольна робота за творчістю Гемінгвея, Павича, Кавабати: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 1491716

Підсумкова контрольна робота

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2556482


30.04.2022

Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору

1. Композиція  та проблематика твору "Провина зірок" (записати в зошит)




2. Образи головних героїв (записати схему, дати характеристику головним героям)



3. Символи в романі (записати в зошит)


Дз: 1. Розгадати кросворд



2. Які думки стосовно роману "Провина зірок" викликає у вас хмара слів?


3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу
2841075

28.04.2022


Джон Майкл Грін (нар. 1947р.)

"Провина зірок"

1. Дж. Грін - американський письменник, автор книжок для молоді (записати основні події біографії)

2. "Провина зірок" - розповідь про кохання невиліковано хворих юнака і дівчини (переглянути відео, записати композицію, проблематику, хар-ку головних героїв)


Дз: 1. Прочитати роман "Провина зірок" (скорочено)
або переглянути фільм.
2. Створити кроссенс за текстом роману.



14.04.2022

Варіанти фіналу твору "Скляний равлик" як ознака стилю М. Павича (інтертекстуальність, "магічний реалізм"). Павич і Україна

1. Перегляд відео, записати основне, що характеризує стиль М. Павича


2. Інтертекстуальність та "магічний реалізм" (визначення записати в зошит)




3. Головне про оповідання "Скляний равлик"

Тема:  зображення цікавого перехрещення доль двох людей.

Ідея: паралельне прочитання історії Давнього Єгипту та сучасності

Проблематика:  повторення життя; перехресність людських доль;  фаталізм;  обман і самообман;  погляд жінки і погляд чоловіка на одні й ті ж речі.

Головні герої:  панна Хатчепсут – продавчиня в магазині жіночої спідньої білизни;  пан Давид Сенмут – архітектор;  пан в шкіряному пальто;  колишня дружина пана Давида Сенмута.
Підзаголовок: інтернет-оповідання.

Це оповідання органічно вписується у світовий літературний інтертекст: письменник і читач вступають у своєрідний діалог з митцями, котрих також хвилювала  проблема «відмови від монопольного права автора на істину» - росіянином Ф. Достоєвським («Ідіот»), австрійцем Ф. Кафкою («Перевтілення»), швейцарцем Ф. Дюрренматтом («Візит старої дами»).  В іронічному вимірі Павич зобразив розгубленість сучасника, який не здатний піднятися на духовний рівень пошуків, а тому обмежується матеріальною буттєвою сферою, хоча відчуває при цьому дискомфорт, бо його власне людський потенціал лишається нереалізованим.

У середньовічній Європі равлики були уособленням гріха і лінощів, бо народжені з бруду і ним же й живляться. Але пізніше, під час Ренесансу, вони стали символізувати скромність, а те, що виноградні равлики закриваються в своїй раковині вапняною кришкою і ламають її з приходом весни або після посухи, знову виходячи на світло, зробило їх істотами, які втілюють відродження Христа. Девіз герба герцогів Гонзага «Все своє ношу з собою» символізує равлик і його раковинка. Равликам ще приписували магічні й лікувальні властивості, вони були частиною побутової магії і забобонів, а також джерелом натхнення для поетів.

Важливу роль в оповіданні відіграє художня деталь - скляний равлик - метафора людини: вона ізольована, замкнута, як равлик у мушлі, і разом із тим дуже вразлива, їй легко зашкодити, як склу. Але скляний равлик — це свічка, яка горить, тобто віддає себе іншим.


Дз: 1. Що спільного між М.Павичем і Україною?

2. Створити кроссенс за текстом оповідання "Скляний равлик", використовуючи картинки та додаючи свої


3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу
8832831

 
07.04.2022


Милорад Павич (1929-2009)

"Скляний равлик"

1. Короткі відомості про митця (перегляд відео, записати головне про письменника)



2. Утілення в оповіданні "Скляний равлик" рис постмодернізму (записати в зошит)



Дз: 1. Прочитати або прослухати  оповідання "Скляний равлик"


2. Що символізує равлик?

3. Пройти тестування join.naurok.ua  код доступу 2047442


29.03.2022

Образна система повісті "Тисяча журавлів". Еволюція головного героя. Японські уявлення про красу
1. Образна система героїв (головне записати в зошит)





2. Японські уявлення про красу (записати в зошит)


3. Символіка повісті (записати в зошит)


Дз: 1.



2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 4065568



29.03.2022

Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду. Література постмодернізму

1. "Театр абсурду" (записати визначення)


2. Література постмодернізму (записати визначення)




3. Елітарна та масова культура (записати визначення)



Дз: Підготувати цікавий матеріал про один із видів елітарної культури.




Позакласне читання

О. Купрін "Гранатовий браслет"

Перегляд  фільму або знайомство з текстом повісті "Гранатовий браслет"



Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу


22.03.2022 (2 уроки)

Ясунарі Кавабата (1899-1972)

Повість "Тисяча журавлів"

1. Ясунарі Кавабата - лауреат Нобелівської премії (переглянути відео, записати 7-8 головних подій життя)


2. Роль чайної церемонії в композиції повісті "Тисяча журавлів" (переглянути відео, записати визначення чайної церемонії)



Дз: 1. Прочитати повість "Тисяча журавлів"

2. Розгадати кроссенс за творчістю Кавабата


3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 4620852

19.03.2022 (2 уроки)

Ернест Гемінгвей (1899-1961)

Віхи життя  і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Гемінгвея. Реалістичні, міфологічні, філософські плани повісті "Старий і море"

1. Віхи життя  і творчості митця. "Кодекс честі" героїв Гемінгвея (переглянути відео, записати 8-10 голових подій життя автора)




2. Історія створення повісті "Старий і море" 
(записати в зошит)


3. Реалістичні, міфологічні, філософські плани повісті "Старий і море" (записати в зошит)






Повість "Старий і море" (1952 р.)

Символіка образів, образ Сантьяго

1. Символіка назви твору (записати в зошит)


2. Символіка образів повісті (записати в зошит)



Дз: 1. Прочитати повість "Старий і море" або переглянути фільм


2. Встановити послідовність подій:


3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу
9121945


15.03.2022 (2 уроки)

Генріх Белль (1917-1985) 

Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

1. Життєвий і творчий шлях письменника (записати 8-10 головних подій життя)



2. Історія написання, зміст назви, сюжет оповідання "Подорожній..." (переглянути відео)



3. Паспорт твору "Подорожній,..." (записати в зошит)

4. Символічні образи та їх значення (записати в зошит)


Дз: 1. Прочитати оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа... " або прослухати аудіокнигу


2. Створити кроссенс за текстом оповідання.

3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 7473423

 

Епічний театр Б. Брехта (1898-1956).

Б. Брехт - драматург-новатор. П'єса "Життя Галілея"

1. Епічний театр Б. Брехта, Б. Брехт - драматург-новатор (записати основні події життя Брехта в зошит)


(таблицю записати в зошит)


2. П'єса "Життя Галілея". Проблема відповідальності вченого за свої відкриття перед людством ( виписати в зошит відкриття вченого Галілея)


3. Аналіз п'єси "Життя Галілея" (головне записати в зошит)

Дз: 1. Прочитати п'єсу "Життя Галілея".
2. Створити хмару слів за текстом п'єси.
3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 5361703


 

Джордж Орвелл

https://ppt-online.org/126442





08.02.2022 (2 уроки)


Гійом Аполлінер, життя і творчість

1. Г. Аполлінер - відомий французький поет-авангардист (перегляд відео, записати 5-6 головних подій життя поета)

 

 2. Збірки "Алкоголі", "Каліграми. Вірші миру і війни"
(записати схему)

3. Тема кохання й ч
асу в поезії Аполлінера "Міст Мірабо"

Дз: 1. Виписати значення термінів: авангардизм, верлібр, каліграма.
2. В чому полягає новаторство Г. Аполлінера (письмово)?


Срібна доба російської поезії. О.О. Блок (1880-1924). "Незнайома"

1. Срібна доба російської поезії, здобутки, долі митців (записати в зошит таблицю)



2.  О.О. Блок (1880-1924). "Незнайома" (переглянути відео, записати 5-6 головних подій життя, головні теми лірики О. Блока)


3. Поезія "Незнайома", аналіз твору


Дз:  1. Пояснити, як автор протиставляє реальний світ і романтичний в поезії "Незнайома" (письмово)


2. Пройти тестування join.naurok.ua за кодом доступу 3562821


Особливості композиції ("роман в романі"). Морально-філософський зміст "єршалаїмських" розділів. Трагізм долі митця. Проблеми кохання і творчості

1.Особливості композиції ("роман в романі")


2.  Морально-філософський зміст "єршалаїмських" розділів. Трагізм долі митця. Проблеми кохання і творчості (переглянути відео, записати схеми)







Дз: 1.  Розгадати кроссенс за біографією М. Булгакова


2. Опрацювати стор підручника 44-51.
3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 4739065



Роман "Майстер і Маргарита" як роман-лабіринт зі складною філософською проблематикою. Взаємодія трьох світів в романі

1. Роман "Майстер і Маргарита" як роман-лабіринт зі складною філософською проблематикою (переглянути презентацію, виписати історію написання роману, прототипи героїв роману, проблематику)

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-romanu-mo-bulgakova-majster-i-margarita-119529.html

2. Взаємодія трьох світів в романі




Дз: 1. Читати роман "Майстер і Маргарита", переглянути фільм





Життєвий і творчий шлях Михайла Булгакова(1891 - 1940). Булгаков і Україна

1. Життєвий і творчий шлях Михайла Булгакова (скласти хронологічну таблицю)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittya-i-tvorchist-m-bulgakova-103117.html

2.  Булгаков і Україна


Дз: 1. Переглянути фільм про М. Булгакова та історію створення роману "Майстер і Маргарита"


2. Опрацювати стор. підручника 39-43.
3. Скласти кроссенс за біографією М. Булгакова.




Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики

1. Сюжет новели "Перевтілення" (записати схему в зошит)



2. Ф. Кафка"Перевтілення" (записати в зошит літературний паспорт твору, план твору, значення термінів: метафора, експресіонізм, характеристику Грегора Замзи)

 https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/14089



3. 


4.
 

Дз:
1. Пройти тестування за творчістю Ф. Кафки
join.naurok.ua код доступу 2631513
2. Виписати 5-6 афоризмів Ф. Кафки



Модерністська проза початку ХХ століття. Франц Кафка (1883-1924). Новела "Перевтілення"

1. Модерністська проза початку ХХ століття: 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-rozvitku-literaturi-kincya-hih---pochatku-hh-stolittya-173393.html 

(виписати значення термінів: модернізм, експресіонізм, символізм, футуризм, " потік свідомості" та ін.).

2. Життя і творчість Ф. Кафки (виписати 8-10 головних подій життя)


3. Новела "Перевтілення", зображення відчуження особистості (перегляд фільму)


Дз: 1. Прочитати новелу Кафки "Перевтілення)

https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5625

2. Придумати кроссенс, хмару слів або інформаційний плакат за біографією Ф. Кафки.
3. Чому саме такий пам'ятник Кафці є у Празі? (письмово)




Контрольна робота за творчістю Й. В. Гете

Проти тестування join.naurok.ua код доступу 4862675



Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття. Опозиція Фауст-Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанр твору.


1. Образ Фауста. Пошуки сенсу буття  https://vsimosvita.com/prezentatsiya-obraz-fausta-yak-utilennya-dinamizmu-novoyi-yevropeyskoyi-tsivilizatsiyi-poshuki-sensu-buttya-i-priznachennya-lyudini/ (записати характеристику героя в зошит)

2. Опозиція Фауст - Мефістофель


https://dovidka.biz.ua/faust-porivnyannya-mefistofelya-ta-fausta/ (схему записати в зошит)

3. Фауст і Маргарита


Дз: 1. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 8327514
2. Підготуватись до контрольної роботи за творчістю Гете.


Історія створення трагедії "Фауст". Особливості композиції, проблематика

1. Історія створення трагедії


2. Особливості композиції, проблематика (аудіокнига, скорочено)


Дз: 1. Виписати історію створення трагедії, композицію, основні проблеми ( стор. 16-19).
2. Скласти план основних подій трагедії "Фауст", прослухавши аудіокнигу.



Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). "Фауст".

1. Німецьке Просвітництво, робота з підручником, стор. 10-12 (Ісаєва, Зарліт, 11 клас)

2. Віхи життя і значення діяльності Й. Гете


Дз:
1. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6021153.
2. Виписати основні події життя Й. Гете (стор. 12-15)
3. Розв'язати кроссенс на стор. 15 підручника.