11-т📜


17.01.2023
Оскар Вайльд (1854-1900). Роман "Портрет Доріана Грея"
1. Творчий шлях митця (записати в зошит):


2. Проблема краси і моралі в романі "Портрет Доріана Грея" (перегляд відео), записати анкету твору:





3. Система героїв роману (записати в зошит):


Дз: 1. Виписати значення термінів: парадокс, естетизм, гедонізм, скептицизм, дендізм.
2. Прочитати роман або переглянути фільм "Портрет Доріана Грея":




08.12.2022
Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783 – 1842). «Червоне і чорне»

1. Творчий  шлях  письменника,  його  внесок  у  скарбницю психологічної  прози  XIX ст(записати хрон. таблицю біографії Стендаля):

2. Роман "Червоне і чорне" (головне записати):




Дз: 1. Розгадати кроссенс:


2. Прослухати або прочитати :



01.12.2022

Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» 

1. Романтизм у США (записати схему в зошит):


2. Життєвий шлях В. Вітмена (записати в зошит):




3. Збірка "Листя трави"(записати аналіз):




Дз: 1. Прослухати аудіокнигу:


2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3649906

20.10.2022

Ренесанс в Англії. Вільям Шекспір (1564 – 1616). «Гамлет»


1. Ренесанс в Англії (записати схему в зошит):




2. Вільям Шекспір (переглянути презентацію, записати 8-10 головних подій життя):


3. Трагедія "Гамлет" (записати паспорт твору):


Дз: 1. Прослухати скорочено аудіокнигу:



2. Дати хар-ку героям твору, стор. 65.



18.10.2022
Поема «Божественна комедія» як

 філософсько-художній синтез

 середньовічної культури

1. Жанр та композиція твору (записати в зошит):



2. Історія написання:

3. Система образів твору:



Дз: 1. Прослухати аудіокнигу скорочено:


2. Пройти тестування 
join.naurok.ua код доступу 3625481








11.20.2022


Специфіка італійського Відродження

Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія»

1. Записати схему:

2. Записати коротко про Данте:


3. Прослухати аудіокнигу "Божественна комедія":



Дз: Записати паспорт твору "Божественна комедія"




25.05.2022 (2 уроки)

Паоло Коельйо (нар. в 1947р.)
"Алхімік"

1. Значення творчості П. Коельйо для сучасності (записати головні події життя)





2. Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" (перегляд буктрейлера)


3. Анкета твору (записати в зошит):


4. Головні герої ( виписати характеристику героїв, значення слова "алхімік")



Дз: 1. Прочитати роман "Алхімік" (скорочено):

2. Розгадати кросенс:





18.05.2022 (2 уроки)

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії 

"Синій птах"

 1. Паспорт твору "Синій птах" (записати в зошит):


2. 
Образи та символи п'єси (записати в зошит):


3. 
Перегляд буктрейлера "Синій птах" (виписати символічне значення назви твору):


Дз:
1. Що означає хмара слів? 


2. Пройти тестування join.naurok.ua код достуцпу 6049423


11.05.2022 (2уроки)

Зміни в драматургії на межі 19-20 століття. "Нова драма". Моріс Метерлінк (1862-1942). "Синій птах"

1. Розвиток драматургії (записати схему в зошит):


2. М. Метерлінк - теоретик "нової драми" (переглянути відео, записати головні події життя М. Метерлінка)


Дз: 1. Створити кроссенс за біографією М. Метерлінка.
2. Прочитати або переглянути фільм "Синій птах"




04.05.2022 (2 уроки)

Письмове дослідження поезій 

Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3567710


27.04.2022 (2 уроки)
Поль Верлен (1844-1896)

"Поетичне мистецтво", "Осіння пісня"

1. Естетичні погляди поета у вірші "Поетичне мистецтво" (записати головне в зошит)




2. Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні" (записати паспорт вірша)

Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 7693957

Артюр Рембо (1854-1891)

"Голосівки"

1. Новаторство А. Рембо (записати в зошит)


2. Риси імпресіонізму і символізму в сонеті "Голосівки"

(записати в зошит)


Дз: пройти тестування  
join.naurok.ua код доступу 5767797


20.04.2022 (2уроки)
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.
Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності»). 

1. Модернізм як літературно-мистецький напрям (записати схему):


2. Шарль Бодлер - пізній романтик (використовуючи хмару слів, коротко описати життя і творчість Бодлера)
3. Збірка "Квіти зла" (записати схему)

Дз:  Прочитати поезію Бодлера "Альбатрос", виписати символи, пояснити їх значення



13.04.2022 (2 уроки)

Розвиток мовлення
Дискусія за романом О. Вайльда "Портрет Доріана  Грея"

Виконати завдання (правильна відповідь - 4 бали)
1. Чому епіграфом до роману можна взяти слова Доріана Грея?


2. Спираючись на схему-фішбоун, прокоментуйте причини духовного занепаду Доріана Ґрея




3. Розгадати кроссенс, присвячений біографії і творчості О. Вайльда


Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 5565642


13.04.2022


Оскар Вайльд (1854-1900). Роман "Портрет Доріана Грея"
1. Творчий шлях митця (записати в зошит)


2. Проблема краси і моралі в романі "Портрет Доріана Грея" (перегляд відео)


3. Система героїв роману (записати в зошит)


Дз: 1. Виписати значення термінів: парадокс, естетизм, гедонізм, скептицизм, дендізм.
2. Прочитати роман або переглянути фільм "Портрет Доріана Грея"


3. Створити кроссенс або хмару слів за біографією
 О. Вайльда.




06.04.2022 (2 уроки)
Контрольна робота за романом 
Ф.М. Достоєвського "Злочин і кара"

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 9004228

06.04.2022

Позакласне читання
М.В. Гоголь "Ніс"

Прослухати скорочено текст повісті або переглянути фільм "Ніс"



Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 1780516



09.02.2022

Біблійні мотиви роману "Злочин і кара". Поліфонізм роману
1. Порівняльна характеристика Родіона та Соні (переглянути відео, записати характеристику Родіона та Соні)


2. Перегляд буктрейлера до роману "Злочин і кара"


3. Поліфонізм роману "Злочин і кара" (записати схему)


Дз: 1. Прочитати роман "Злочин і кара " або прослухати аудіокнигу
 

2. Створити кроссенс за текстом роману "Злочин і кара".




Федір Михайлович Достоєвський 
(1821-1881)

Роман "Злочин і кара"


 Значення творчості Ф.М. Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману (записати визначення, таблицю в зошит та головні події життя Ф. Достоєвського)

Роман — великий за обсягом і складний за будовою епічний твір, у якому широко охоплені важливі й складні суспільні процеси, всебічно і в розвитку показані численні персонажі


https://vseosvita.ua/library/f-dostoevskij-prezentacia-biografia-fedora-dostoevskogo-105669.html

Дз: 1. Прокоментувати хмару слів або створити свій варіант


2. Читати роман "Злочин і кара" або переглянути фільм




28.12.2020
Контрольна робота
Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 9756173



Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен (1819-1892). "Листя трави"

1.
Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен (переглянути відео, записати 5-6 головних подій життя)
 

2. Новаторство Вітмена (переписати схему)
2. Збірка "Листя трави" (переписати схему)



Дз: 1. Опрацювати стор. 102-117.
2. Пояснити інформаційний плакат на стор. 116 підручника (письмово).


Контрольна робота за таорчістю Ф. Тютчева, А. Фета
Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 4272193




Позакласне читання. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси на вірші поетів

1. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва
Завдання: вказати автора картини, скульптури і хто зображений:
а) 

б)

в)

г)

д)

е)

Дз: Прослухати романси на вірші поетів, вказати тематику кожного романсу:

Ф. Тютчев "Она сидела на полу..."

Ф. Тютчев "Я встретил Вас..."


А. Фет "Приметы"


А. Фет "Я тебе ничего не скажу..."





Школа "чистого мистецтва" в російській поезії. Лірика Ф.М. Тютчева, А.А. Фета. Художня довершеність творів
1. Школа "чистого мистецтва" в російській поезії (переглянути, виписати особливості, провідні теми)





2. Лірика Ф.М. Тютчева, А.А. Фета (переглянути відео, записати головні події життя, провідні теми творчості поетів)

Дз: Підготувати кроссенс, відео, хмару слів або ілюстрацію до біографії або поезії одного з поетів.




Гофман "Крихітка Цахес...". Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана 
1. Сюжет, композиція повісті



(перегляд відео,скласти план основних подій)




2. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана:




Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 1716273




 Контрольна робота за творчістю Гомера, Данте, Шекспіра
Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 4575959





Романтизм в Німеччині. Е.Т.А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху (1776–1822)

1. Романтизм в Німеччині (записати в зошит визначення, етапи, представників)



2. Віхи мистецького шляху Е.Т.А. Гофмана (записати основні події життя)


Дз: 1. Опрацювати стор. підручника 86-96.
2. Дати визначення термінам: гротеск, сатира, фантастика.
3. Прочитати "Крихітку Цахес..."
4. Створити буктрейлер за текстом "Крихітки Цахес.."





 Контрольна робота за творчістю Гомера, Данте, Шекспіра
Пройти тестування join.naurok.ua 3954439



 
Ренесанс в Англії.Здобутки і представники. 

Вільям Шекспір(1564-1616).

"Гамлет" 

1. Ренесанс в Англії https://vseosvita.ua/library/prezentacia-renesans-v-anglii-zdobutki-j-predstavniki-vilam-sekspir-gamlet-141184.html

2. Здобутки драматургії В. Шекспіра


3. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет". Провідні мотиви твору



Дз: 1. Виписати 8-10 говних подій життя В. Шекспіра (стор. 56-60).

2. Прочитати трагедію "Гамлет"https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5741    


Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет - вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів

1. Художній аналіз трагедії "Гамлет" https://dovidka.biz.ua/hamlet-analiz/ (запис в зошити)

2. Гамлет - вічний образ світової літератури https://naurok.com.ua/prezentaciya-gamlet-yae-svitova-metafora-viboru-89062.html



Дз: 1. Скласти ланцюжок головних подій трагедії "Гамлет".
2. Виписати 5-6 цитат для характеристики Гамлета.
3. Опрацювати стор. 67-85 підручника.
4. Створити кроссенс, постер або хмару слів за текстом трагедії "Гамлет".