Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови»
як український пригодницький роман
1. Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця (перегляд відео, записати 7-8 головних подій життя):
2. «Тигролови» як український пригодницький роман (записати визначення):
3. Перегляд буктрейлера до роману:
Дз: прочитати роман або прослухати аудіокнигу:
Іван Багряний. «Тигролови». Проблема свободи й боротьби за своє визволення.
Жанрові особливості
Записати схеми:
Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 4975837
14.04.2022 (2 уроки)
О. Турянський. «Поза межами болю». Біологічні
інстинкти і духовна воля до життя. Ідея
перемоги духа над матерією. Урок мовленнєвого розвитку . Дискусія «У
чому сенс життя?»
1. Перегляд відео, дати відповідь на питання: "У чому сенс життя?"
Література письменників-емігрантів. «Празька школа»
української поезії та її представники
Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6456475
07.04.2022 (2 уроки)
Осип Турянський. Коротко про письменника. «Поза межами болю» - поема у прозі, що
хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Загальнолюдські мотиви
й гуманістичні цінності
1. Осип Турянський. Коротко про письменника (записати):
2. «Поза межами болю» - поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу (записати аналіз твору та прослухати його):
Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 9887475
30.03.2022 (2 уроки)
Література в Західній Україні
до 1939 р. Життя і творчість Богдана-Ігоря
Антонича. «Зелена євангелія»,
«Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті
вселюдських мотивів
1. Література в Західній Україні до 1939 р. Життя і творчість Богдана-Ігоря Антонича (записати головне про Антоновича):
2. «Зелена євангелія», «Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів (прослухати поезії, записати їх аналіз):
Дз: Пройдіть тестування join.naurok.ua код доступу 2534175
26.03.2022 (2 уроки)
«Мина Мазайло». Образи
дійових осіб. Сценічне втілення. Актуальність п’єси у наш час
1. Образи дійових осіб ( переглянути презентацію, дати характеристику героям):
Остап Вишня «Сом».
Оптимізм, любов до природи, м'який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні
1. Записати паспорт та прослухати твір:
2. Записати значення термінів:
Дз: Пройдіть тестування join.naurok.ua за кодом доступу 6778154
Розвиток національного театру
(«Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії
1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми)
- Чому театр мав назву "Березіль" та чому його називали філософським?
- Яке значення театру за словами Курбаса?
09.02.2022
Валер'ян Підмогильний. Життєвий і творчий шлях письменника. Роман «Місто»
1. Життєвий і творчий шлях письменника (записати портфоліо письменника):
2. Роман «Місто» (записати паспорт та герої твору):
3. Перегляд буктрейлера за романом "Місто"
Дз: 1. Робота з підручником, стор. 70-76
2. Прочитати роман "Місто" або прослухати аудіокнигу
Павло Тичина. Поєднання тенденцій символізму,
неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”
ТЛ:вітаїстичність, експресіонізм
1. Виписати значення терміну:
2. Аналіз поезії "О, панно Інно..." (прослухати, записати в зошит)
3. Аналіз поезії "Ви знаєте, як липа шелестить..." (прослухати, записати в зошит)
Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті тридцяти»
1. Аналіз поезії "Одчиняйте двері" (прослухати, записати в зошит)
2. Аналіз поезії "Пам'яті тридцяти" (прослухати, записати в зошит)
Дз: 1. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 8914853
2. Підготувати творчу роботу до однієї з поезій Тичини.