33 - е укрліт 2022-2023 н.р.

18.01.2023
Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»)

1. Прослухати та записати аналіз поезій:









2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3050055

29.11.2022
Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання «Маруся Чурай»

Переглянути презентацію, головне записати в зошит:

Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2516905

22.11.2022
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай»

1. Історична основа роману:


2. Паспорт твору:




3. Система героїв тору:


Дз: 1. Прослухати аудіокнигу:


2. Пройти тестування 
join.naurok.ua код доступу 3071489

17.10.2022

Іван Драч. Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії

1. Життя і творчість І. Драча (переглянути відео, записати портфоліо):





2. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості (прослухати вірш та записати його аналіз):





Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 8428388










05.05.2022 (2 уроки)



Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. 
Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник»

 1. Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця (скласти хронологічну таблицю біографії)6




2. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно (записати в зошит):


3. Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – "Щоденник"


Дз: 1. Прослухати "Щоденник" О. Довженка.


2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6595973

28.04.2022 (2 уроки)

Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як український пригодницький роман

1. Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця (перегляд відео, записати 7-8 головних подій життя):


2. «Тигролови» як український пригодницький роман (записати визначення):


3. Перегляд буктрейлера до роману:



Дз: прочитати роман або прослухати аудіокнигу:



Іван Багряний. «Тигролови». Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Жанрові  особливості

 Записати схеми:




Дз: пройти тестування 
join.naurok.ua код доступу 4975837

14.04.2022 (2 уроки)

О. Турянський. «Поза межами болю». Біологічні інстинкти і духовна воля до життя.  Ідея перемоги духа над матерією. Урок мовленнєвого розвитку . Дискусія  «У чому сенс життя?»

1. Перегляд відео, дати відповідь на питання: "У чому сенс життя?"


Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники

 Перегляд презентації, виписати говні тези:

Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6456475


07.04.2022 (2 уроки)

Осип Турянський.  Коротко про письменника. «Поза межами болю» - поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності


1. Осип Турянський.  Коротко про письменника (записати):


2. 
«Поза межами болю» - поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу (записати аналіз твору та прослухати його):





Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 9887475

30.03.2022 (2 уроки)

Література в Західній Україні до 1939 р. Життя і творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Зелена євангелія»,  «Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контек­сті вселюдських мотивів

1. Література в Західній Україні до 1939 р. Життя і творчість Богдана-Ігоря Антонича (записати головне про Антоновича):





2. «Зелена євангелія»,  «Різдво». Міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контек­сті вселюдських мотивів (прослухати поезії, записати їх аналіз):













Дз: Пройдіть тестування join.naurok.ua код доступу 2534175

26.03.2022 (2 уроки)

«Мина Мазайло». Образи дійових осіб. Сценічне втілення. Актуальність п’єси у наш час

1. Образи дійових осіб ( переглянути презентацію, дати характеристику героям):

2. Сценічне втілення. Актуальність п’єси у наш час (переглянути презентацію, записати тези): 

Дз: Пройдіть тестування join.naurok.ua код доступу 2401684


23.03.2022 (2 уроки)
Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Зв'язок із театром Л. Курбаса. Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету

1. Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Зв'язок із театром Л. Курбаса (переглянути відео, записати портфоліо):



2. Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету (записати схголовне в зошит):




3. Переглянути буктрейлер:



Дз: 1. Послухати аудіокнигу "Мина Мазайло"





2. Пройти тестування
join.naurok.ua код доступу 9084842

16.03.2022 (2 уроки)

Остап Вишня  «Сом». Оптимізм, любов до природи, м'який гумор як риси індивідуального почерку  Остапа Вишні

1. Записати паспорт  та прослухати твір:




2. Записати значення термінів:


Дз: Пройдіть тестування join.naurok.ua за кодом доступу 6778154


Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми)
1. Переглянути презентацію, виписати головне:

2. Переглянути відео, дати відповіді на питання:


- Чому театр мав назву "Березіль" та чому його називали філософським?
- Яке значення театру за словами Курбаса?

09.02.2022

Валер'ян Підмогильний. Життєвий і творчий шлях письменника. Роман «Місто»

1. Життєвий і творчий шлях письменника (записати портфоліо письменника):


2. Роман «Місто» (записати паспорт та герої твору):




3. Перегляд буктрейлера за романом "Місто"


Дз: 1. Робота з підручником, стор. 70-76
2. Прочитати роман "Місто" або прослухати аудіокнигу



















Павло Тичина. Поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”

ТЛ: вітаїстичність, експресіонізм 

1. Виписати значення терміну:


2. Аналіз поезії "О, панно Інно..." (прослухати, записати в зошит)





3. Аналіз поезії "Ви знаєте, як липа шелестить..." (прослухати, записати в зошит)



Павло Тичина. «Одчиняйте двері». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті тридцяти»

1. Аналіз поезії "Одчиняйте двері" (прослухати, записати в зошит)



2. Аналіз поезії "Пам'яті тридцяти" (прослухати, записати в зошит)



Дз: 1. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 8914853

2. Підготувати творчу роботу до однієї з поезій Тичини.