12-ф📜

О. Ісаєва Зарубіжна література



24.01.2023 (2 уроки)

Зображення соціального середовища у

романі Стендаля "Червоне і чорне"

 Символіка твору


1. Символіка твору:





2. Зображення соціального середовища у

романі:




Дз: 1. Створити кроссенс або хмару слів за текстом роману "Червоне і чорне".
2. Пройти тестування oin.naurok.ua код доступу 8266648

17.01.2023 (2 уроки)

Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783 – 1842). «Червоне і чорне»

1. Творчий  шлях  письменника,  його  внесок  у  скарбницю психологічної  прози  XIX ст(записати хрон. таблицю біографії Стендаля):

https://dovidka.biz.ua/stendal-hronologichna-tablitsya/

2. Роман "Червоне і чорне" (головне записати):






Дз: 1. Розгадати кроссенс:


                   2. Прослухати або прочитати :




29.11.2022

Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» 

1. Романтизм у США (записати схему в зошит):


2. Життєвий шлях В. Вітмена (записати в зошит):



3. Збірка "Листя трави"(записати аналіз):



Дз: 1. Прослухати аудіокнигу:


2. Пройти тестування 
join.naurok.ua код доступу 4812985






(1-2 уривки за вибором учителя).

Місце В. Вітмена в літературному процесі США. Особливості світобачення митця. Зв’язок збірки «Листя трави» з історією та життям Америки. Тематика, проблематика, композиція збірки «Листя трави». 

22.11.2022

Е. Т. Гофман "Крихітка Цахес..."

1. Прослухати  аудіокнигу скорочено:


2. Паспорт твору (записати):


Дз: 1. Заповнити таблицю на стор. 85.
2. Прокоментувати плакат на стор. 92.
3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 1365575



18.10.2022


Поема «Божественна комедія» як

 філософсько-художній синтез

 середньовічної культури

1. Жанр та композиція твору (записати в зошит):



2. Історія написання:

3. Система образів твору:


Дз: 1. Прослухати аудіокнигу скорочено:


2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 7099997


11.10.2022

Специфіка італійського Відродження.

Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія»

1. Записати схему:


2. Записати коротко про Данте:




3. Прослухати аудіокнигу "Божественна комедія":



Дз: Записати паспорт твору "Божественна комедія":






17.05.2022 (2 уроки)

Роман "Майстер і Маргарита" як роман-лабіринт зі складною філософською проблематикою. Взаємодія трьох світів в романі

1. Роман "Майстер і Маргарита" як роман-лабіринт зі складною філософською проблематикою (переглянути презентацію, виписати історію написання роману, прототипи героїв роману, проблематику)

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-romanu-mo-bulgakova-majster-i-margarita-119529.html

 2. Взаємодія трьох світів в романі


Дз: 1. Пройти контрольне тестування join.naurok.ua код доступу 5737645



10.05.2022 (2 уроки)

Життєвий і творчий шлях Михайла Булгакова 
(1891 - 1940). Булгаков і Україна

1. Життєвий і творчий шлях Михайла Булгакова (скласти хронологічну таблицю)

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittya-i-tvorchist-m-bulgakova-103117.html

2.  Булгаков і Україна (перегляд відео)


Особливості композиції ("роман в романі"). Морально-філософський зміст "єршалаїмських" розділів. Трагізм долі митця. Проблеми кохання і творчості

1.Особливості композиції ("роман в романі"):


2. Сюжет роману:


3. Система героїв роману:
4. Морально-філософський зміст "єршалаїмських" розділів:


Дз:  1. Переглянути фільм про М. Булгакова та історію створення роману "Майстер і Маргарита"




2. Читати роман "Майстер і Маргарита", переглянути фільм 


3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 9843748


03.05.2022 (2 уроки)

Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики

1. Сюжет новели "Перевтілення" (записати схему в зошит)


2. Ф. Кафка"Перевтілення" (записати в зошит літературний паспорт твору, план твору, значення термінів: метафора, експресіонізм, характеристику Грегора Замзи):


3.

4. 

Дз: пройти тестування 
join.naurok.ua код доступу 2418166

26.04.2022 (2 уроки)

Модерністська проза початку ХХ століття. Франц Кафка (1883-1924). Новела "Перевтілення"

1. Модерністська проза початку ХХ століття (записати схеми): 




2. Життя і творчість Ф. Кафки (виписати 8-10 головних подій життя):


Дз: 1. Прочитати новелу Кафки "Перевтілення" або прослухати аудіокнигу:


2. Придумати кроссенс, хмару слів або інформаційний плакат за біографією Ф. Кафки.
3. Пройдіть тестування join.naurok.ua код доступу 4114652

19.04.2022 (2 уроки)

Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття в трагедії "Фауст"

1. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації (коротко записати в зошит) 

2. Фауст - Мефістофель (схему записати в зошит)




3. Фауст - Маргарита





4. Фауст - вічний образ (записати як висновок)


Дз: 1. Створити  кроссенс за текстом трагедії "Фауст".

2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 



16.04.2022 (2 уроки)

Історія створення трагедії "Фауст". Особливості композиції. Проблематика

1. Переглянути відео, записати історію створення трагедії


2. Особливості композиції (записати в зошит)


3. Проблематика "Фауста" (записати в зошит)


Дз: 1. Переглянути буктрейлер до трагедії "Фауст" та створити власний


2. Скласти план основних подій трагедії "Фауст".

3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2930529

16.04.2022


Німецьке Просвітництво. Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). "Фауст"

1. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи (записати визначення)



2. Віхи життя Гете та значення діяльності для світової культури (перегляд відео, записати цікаві факти біографії Гете)


Дз: 1. Пояснити значення інформаційного плакату


2. Прочитати або прослухати аудіокнигу "Фауст" (скорочено)





12.04.2022 (2 уроки)

Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхіседек, Алхімік). Ознаки роману-притчі

1. Сюжет роману (записати в зошит)


2. Система образів роману (записати в зошит  коротко хар-ку героїв)




3. Ознаки роману-притчі (записати таблицю в зошит, переглянути буктрейлер)



Дз: 1. Виписати афоризми із тексту роману "Алхімік".

2. Пройти тестування join.naurok.ua  код доступу 7400073


12.04.2022 (2 уроки)


Паоло Коельйо (нар. в 1947р.)
"Алхімік"

1. Значення творчості П. Коельйо для сучасності (записати головні події життя)




2. Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" (перегляд буктрейлера)


3. Анкета твору (записати в зошит)


4. Головні герої роману (переглянути презентацію, виписати характеристику героїв, значення слова "алхімік")



Дз: 1. Прочитати роман "Алхімік" (скорочено)

2. Розгадати кроссенс


3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2833850


05.04.2022 (2 уроки)

Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії 

"Синій птах"

1. Паспорт твору "Синій птах" (записати в зошит)


2. Образи та символи п'єси (записати в зошит)


3. Перегляд буктрейлера "Синій птах" (виписати символічне значення назви твору)



Дз:

 



05.04.2022

Контрольна робота за творчістю поетів-символістів та за творчістю М. Метерлінка

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 

4563101


01.04.2022 (2 уроки)

Зміни в драматургії на межі 19-20 століття. "Нова драма"

1. Розвиток драматургії (записати схему в зошит)


2. Характеристика "нової драми"(записати схему в зошит)

Дз: пройдіть тестування join.naurok.ua код доступу 9495978

01.04.2022



Моріс Метерлінк (1862-1942).
"Синій птах"

М. Метерлінк - теоретик "нової драми" (переглянути відео, записати головні події життя М. Метерлінка)


Дз: 1. Створити кроссенс за біографією М. Метерлінка.
2. Прочитати або переглянути фільм "Синій птах"




25.03.2022 (2 уроки)

Артюр Рембо (1854-1891)

"Голосівки"

1. Новаторство А. Рембо (записати в зошит)


2. Риси імпресіонізму і символізму в сонеті "Голосівки"

(записати в зошит)




Дз: Прочитати сонет "Голосівки"


25.03.2022

Письмове дослідження поезій 

Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо

Виконати завдання (правильна відповідь - 4 бали)

1. Яке відношення має хмара слів до творчості поетів-символістів Франції: Бодлера, Верлена, Рембо?


2. Розгадати кроссенс до поезії Ш. Бодлера "Альбатрос"


3. Виписати із поезії "Осіння пісня" 5-6 символів, пояснити їх значення


Дз: пройдіть тестування  join.naurok.ua код доступу 4911419


18.03.2022 (2 уроки)

Модернізм як літературно-мистецький напрям. Шарль Бодлер (1821-1867). Збірка "Квіти зла"

1. Повторення вивченого матеріалу: пройти тестування за текстом роману Достоєвського "Злочин і кара"join.naurok.ua код доступу 8615633 

2. Модернізм та течії раннього модернізму (записати схему в зошит)


3. Шарль Бодлер - пізній романтик (використовуючи хмару слів, коротко описати життя і творчість Бодлера)



4. Збірка "Квіти зла" (записати схему)


Дз: Прочитати поезію Бодлер "Альбатрос", виписати символи, пояснити їх значення

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=137

18.03.2022

Поль Верлен (1844-1896)

"Поетичне мистецтво", "Осіння пісня"


1. Естетичні погляди поета у вірші "Поетичне мистецтво" (записати головне в зошит)






2. Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні" (записати паспорт вірша)

https://dovidka.biz.ua/pol-verlen-osinnia-pisnia-a

Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3572475





  

Оскар Вайльд (1854-1900). Роман "Портрет Доріана Грея"

1. Творчий шлях митця 



2. Проблема краси і моралі в романі "Портрет Доріана Грея" (перегляд відео)



3. Система героїв роману


4. Еволюція головного героя (записати схеми в зошит)



Дз: 1. Виписати значення термінів: парадокс, естетизм, гедонізм, скептицизм, дендізм.
2. Прочитати роман або переглянути фільм "Портрет Доріана Грея"


3. Створити кроссенс, хмару слів, постер, інфографіку за текстом роману "Портрет Доріана Грея".


11.02.2022 (2 уроки)

Федір Михайлович Достоєвський

 (1821-1881)

Роман "Злочин і кара"

1. Значення творчості Ф.М. Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману (записати визначення,таблицю в зошит та головні події життя Ф. Достоєвського)

Роман — великий за обсягом і складний за будовою епічний твір, у якому широко охоплені важливі й складні суспільні процеси, всебічно і в розвитку показані численні персонажі


2. Сюжет роману "Злочин і кара ", теорія Раскольнікова

(переглянути відео, дати відповідь на запитання:

а) що спільного між М.Гоголем і Ф. Достоєвським?

б) назвіть головні теми роману "Злочин і кара";

в) чому теорію Раскольнікова називають теорією "наполеонізму"?

г) назвіть причини злочину Раскольнікова


Дз: 1. Прокоментувати хмару слів, або створити свій варіант


2. Читати роман "Злочин і кара" або переглянути фільм


3. Виконайте тестування 
join.naurok.ua за кодом доступу 8589816


Контрольна робота за творчістю А.Фета, Ф. Тютчева

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 9567642


07.12.2020
Позакласне читання. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси на вірші поетів

1. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва
Завдання: вказати автора картини, скульптури і хто зображений:
а) 

б)

в)

г)


д)

е)


Дз:  Прослухати романси на вірші поетів, вказати тематику кожного романсу:

Ф. Тютчев "Она сидела на полу..."

Ф. Тютчев "Я встретил Вас..."

А. Фет "Приметы"

А. Фет "Я тебе ничего не скажу"





30.11.2020
Школа "чистого мистецтва" в російській поезії. Лірика Ф.М. Тютчева, А.А. Фета. Художня довершеність творів
1. Школа "чистого мистецтва" в російській поезії (переглянути, виписати особливості, провідні теми)




2. Лірика Ф.М. Тютчева, А.А. Фета (переглянути відео, записати головні події життя, провідні теми творчості поетів)



Дз: Підготувати кроссенс, відео, хмару слів або ілюстрацію до біографії або поезії одного з поетів.

23.11.2020

Гофман "Крихітка Цахес...". Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана 

1. Сюжет, композиція повісті


(перегляд відео,скласти план основних подій)


2. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана:


Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3691167


16.11.2020

Контрольна робота за творчістю Гомера, Данте, Шекспіра 

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 1455385



09.11.2020

Романтизм в Німеччині. Е.Т.А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху (1776–1822)

1. Романтизм в Німеччині (записати в зошит визначення, етапи, представників)



2. Віхи мистецького шляху Е.Т.А. Гофмана (записати основні події життя)


Дз: 1. Опрацювати стор. підручника 86-96.
2. Дати визначення термінам: гротеск, сатира, фантастика.
3. Прочитати "Крихітку Цахес..."
4. Створити буктрейлер за текстом "Крихітки Цахес.."



02.11.2020

Контрольна робота за творчістю Гомера, Данте, Шекспіра 

Пройти тестування join.naurok.ua 8148115

19.10.2020 



Ренесанс в Англії.Здобутки і представники. 

Вільям Шекспір(1564-1616).

"Гамлет" 

1. Ренесанс в Англії

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-renesans-v-anglii-zdobutki-j-predstavniki-vilam-sekspir-gamlet-141184.html

2. Здобутки драматургії В. Шекспіра


3. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет". Провідні мотиви твору

Дз: 

1. Виписати 8-10 говних подій життя В. Шекспіра (стор. 56-60).

2. Прочитати трагедію "Гамлет" https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5741


26.10.2020

Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет - вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів

1.  Художній аналіз трагедії "Гамлет" https://dovidka.biz.ua/hamlet-analiz/ (запис в зошити) 

2. Гамлет - вічний образ світової літератури https://naurok.com.ua/prezentaciya-gamlet-yae-svitova-metafora-viboru-89062.html



Дз: 1. Скласти ланцюжок головних подій трагедії "Гамлет".
2. Виписати 5-6 цитат для характеристики Гамлета.
3. Опрацювати стор. 67-85 підручника.
4. Створити кроссенс, постер або хмару слів за текстом трагедії "Гамлет".