14-л📜

12.01.23
Зображення соціального середовища у

романі Стендаля "Червоне і чорне"

 Символіка твору


1. Символіка твору:




2. Зображення соціального середовища у

романі:




Дз: Створити кроссенс або хмару слів за текстом роману "Червоне і чорне"






30.11.2022

Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» 

1. Романтизм у США (записати схему в зошит):


2. Життєвий шлях В. Вітмена (записати в зошит):




3. Збірка "Листя трави"(записати аналіз):



Дз: 1. Прослухати аудіокнигу:


2. Пройти тестування 
join.naurok.ua код доступу 7947916


09.11.2022
"Крихітка Цахес..." (скорочено)






18.10.2022
Ренесанс в Англії. Вільям Шекспір (1564 – 1616). «Гамлет»

1. Ренесанс в Англії (записати схему в зошит):



2. Вільям Шекспір (переглянути презентацію, записати 8-10 головних подій життя):



3. Трагедія "Гамлет" (записати паспорт твору):




Дз: 1. Прослухати скорочено аудіокнигу 




2.  Дати хар-ку героям твору, стор. 65.

3. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу

 7942327




11.10.2022

Специфіка італійського Відродження.

Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія»

1. Записати схему:



2. Записати коротко про Данте:



3. Прослухати аудіокнигу "Божественна комедія":




Дз: Записати паспорт твору "Божественна комедія":









02.05.2022 (2 уроки)

Історія створення трагедії "Фауст". Особливості композиції. Проблематика

1. Переглянути відео, записати історію створення трагедії



2. Особливості композиції (записати в зошит)



3. Проблематика "Фауста" (записати в зошит)


Дз: 1. Переглянути буктрейлер до трагедії "Фауст" та створити власний


2. Прочитати трагедію "Фауст" та скласти план основних подій.


Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття в трагедії "Фауст"

1. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації (коротко записати в зошит) 


2. Фауст - Мефістофель (схему записати в зошит)

3. Фауст - Маргарита




Дз: 1. Створити  кроссенс за текстом трагедії "Фауст".

2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2297422




25.04.2022 (2 уроки)


Німецьке Просвітництво. Йоганн Вольфганг Гете (1749-1832). "Фауст"

1. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи (записати визначення)


2. Віхи життя Гете та значення діяльності для світової культури (перегляд відео, записати цікаві факти біографії Гете)


Дз: 1. Пояснити значення інформаційного плакату

2. Прочитати або прослухати аудіокнигу "Фауст" (скорочено)


Історія створення трагедії "Фауст". Особливості композиції. Проблематика

1. Переглянути відео, записати історію створення трагедії



2. Особливості композиції (записати в зошит)


Дз: 1. Переглянути буктрейлер до трагедії "Фауст" та створити власний


2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2580337



18.04.2022 (2 уроки)

Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхіседек, Алхімік). Ознаки роману-притчі

1. Сюжет роману (записати в зошит)



2. Система образів роману (записати в зошит  коротко хар-ку героїв)




3. Ознаки роману-притчі (записати таблицю в зошит, переглянути буктрейлер)



Дз: 1. Виписати афоризми із тексту роману "Алхімік".
2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 
6941436


11.04.2022 (2 уроки)

Контрольна робота за творчістю 
О. Вайльда, Ш. Бодлера, П. Верлена, 
А. Рембо, М. Метерлінка 
Пройдіть тестування join.naurok.ua код доступу
7430372


11.04.2022
Паоло Коельйо (нар. в 1947р.)
"Алхімік"

1. Значення творчості П. Коельйо для сучасності (записати головні події життя)




2. Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" (перегляд буктрейлера)


3. Анкета твору (записати в зошит)


4. Головні герої роману (переглянути презентацію, виписати характеристику героїв, значення слова "алхімік")


Дз: 1. Прочитати роман "Алхімік" (скорочено)

2. Розгадати кроссенс





09.04.2022 (2 уроки)


Моріс Метерлінк (1862-1942). 
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі-феєрії 

"Синій птах"

1. М. Метерлінк - теоретик "нової драми" (переглянути відео, записати головні події життя М. Метерлінка)


 2. Паспорт твору "Синій птах" (записати в зошит)



3. Образи та символи п'єси (записати в зошит)



 4. Перегляд буктрейлера "Синій птах" (виписати символічне значення назви твору)


Дз: 1. Створити кроссенс за біографією М. Метерлінка.
2. Прочитати або переглянути фільм "Синій птах"


3.


4. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 
7207224



Письмове дослідження поезій 

Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо

Виконати завдання (правильна відповідь - 4 бали)

1. Яке відношення має хмара слів до творчості поетів-символістів Франції: Бодлера, Верлена, Рембо?


2. Розгадати кроссенс до поезії Ш. Бодлера "Альбатрос"



3. Виписати із поезії "Осіння пісня" 5-6 символів, пояснити їх значення




09.04.2022

Зміни в драматургії на межі 19-20 століття. "Нова драма"

1. Розвиток драматургії (записати схему в зошит)



2. Риси "нової драми"



Дз: Читати п'єсу М. Метерлінка "Синій птах"







04.04.2022 (2 уроки)
Артюр Рембо (1854-1891)

"Голосівки"

1. Новаторство А. Рембо (записати в зошит)


2. Риси імпресіонізму і символізму в сонеті "Голосівки"

(записати в зошит)



Дз: 1. Прочитати сонет "Голосівки".
2. Пройти контрольне тестування join.naurok.ua 5046073


30.03.2022

Поль Верлен (1844-1896)

"Поетичне мистецтво", "Осіння пісня"


1. Естетичні погляди поета у вірші "Поетичне мистецтво" (записати головне в зошит)






2. Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні" (записати паспорт вірша)

Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу
1034345 

26.03.2022

Модернізм як літературно-мистецький напрям. Шарль Бодлер (1821-1867). Збірка "Квіти зла"

1. Повторення вивченого матеріалу: пройти тестування за текстом роману "Портрет Доріана Грея" join.naurok.ua код доступу 8293319

2. Модернізм та течії раннього модернізму (записати схему в зошит)



3. Шарль Бодлер - пізній романтик (використовуючи хмару слів, коротко описати життя і творчість Бодлера)


4. Збірка "Квіти зла" (записати схему)

Дз: 1. Прочитати поезію Бодлер "Альбатрос", виписати символи, пояснити їх значення

2. Пройдіть тестування 
join.naurok.ua код доступу 3137602

23.03.2022

Розвиток мовлення
Дискусія за романом О. Вайльда "Портрет Доріана  Грея"

Виконати завдання (правильна відповідь - 4 бали)

1. Чому епіграфом до роману можна взяти слова Доріана Грея?


2. Спираючись на схему-фішбоун, прокоментуйте причини духовного занепаду Доріана Ґрея


3. Розгадати кроссенс, присвячений біографії і творчості О. Вайльда


Дз: пройти тестування  
join.naurok.ua код  доступу 2628777

16.03.2022


Оскар Вайльд (1854-1900). Роман "Портрет Доріана Грея"
1. Повторення вивченого матеріалу: пройти тестування за романом "Злочин і кара" Ф. Достоєвського join.naurok.ua код доступу 9965068

2. Творчий шлях О. Вайльда (записати в зошит)

2. Проблема краси і моралі в романі "Портрет Доріана Грея" (перегляд відео)


3. Система героїв роману (записати в зошит)




Дз: 1. Виписати значення термінів: парадокс, естетизм, гедонізм, скептицизм, дендізм.
2. Прочитати роман або переглянути фільм "Портрет Доріана Грея"


3. Створити кроссенс або хмару слів за біографією
 О. Вайльда.





Контрольна робота за романом 

Ф. Достоєвського "Злочин і кара"

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3516065


09.02.2022

Федір Михайлович Достоєвський 
(1821-1881)

Роман "Злочин і кара"

Значення творчості Ф.М. Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману (записати визначення, таблицю в зошит та головні події життя Ф. Достоєвського)

Роман — великий за обсягом і складний за будовою епічний твір, у якому широко охоплені важливі й складні суспільні процеси, всебічно і в розвитку показані численні персонажі


https://vseosvita.ua/library/f-dostoevskij-prezentacia-biografia-fedora-dostoevskogo-105669.html

Дз: 1. Прокоментувати хмару слів або створити свій варіант


2. Читати роман "Злочин і кара" або переглянути фільм






Контрольна робота

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 5734056




Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен (1819-1892). "Листя трави"

1. Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен
(переглянути відео, записати 5-6 головних подій життя)


2. Новаторство Вітмена 


3. Збірка "Листя трави"



Дз: 1. Опрацювати стор. 102-117 підручника.
2. Пояснити інформаційний плакат на стор. 116 підручника (письмово).



Контрольна робота за творчістю Ф. Тютчева, А. Фета

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 5953512


08.12.2020
Позакласне читання. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси на вірші поетів

1. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва
Завдання: вказати автора картини, скульптури і хто зображений:
а)

б)

в)

г)

д)

е)


Дз:  Прослухати романси на вірші поетів, вказати тематику кожного романсу:

Ф. Тютчев "Она сидела на полу..."

Ф. Тютчев "Я встретил Вас..."

А. Фет "Приметы"

А Фет "Я тебе ничего не скажу"





Школа "чистого мистецтва" в російській поезії. Лірика Ф.М. Тютчева, А.А. Фета. Художня довершеність творів

1. Школа "чистого мистецтва" в російській поезії (переглянути, виписати особливості, провідні теми)

https://naurok.com.ua/shkola-chistogo-mistectva-v-rosiyskiy-poezi-lirika-f-m-tyutcheva-1803-1873-y-a-a-feta-1820-1892-oglyad-hudozhnya-dovershenist-tvoriv-111229.html


2. Лірика Ф.М. Тютчева, А.А. Фета (переглянути відео, записати головні події життя, провідні теми творчості поетів)


Дз: Підготувати кроссенс, відео, хмару слів або ілюстрацію до біографії або поезії одного з поетів.





Гофман "Крихітка Цахес...". Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана 

1. Сюжет, композиція повісті


(перегляд відео,скласти план основних подій)





2. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана:




Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2846268


 

Контрольна робота за творчістю Гомера, Данте, Шекспіра

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 5528064




Романтизм в Німеччині. Е.Т.А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху (1776–1822)

1. Романтизм в Німеччині (записати в зошит визначення, етапи, представників)



2. Віхи мистецького шляху Е.Т.А. Гофмана (записати основні події життя)


Дз: 1. Опрацювати стор. підручника 86-96.
2. Дати визначення термінам: гротеск, сатира, фантастика.
3. Прочитати "Крихітку Цахес..."
4. Створити буктрейлер за текстом "Крихітки Цахес.."



Контрольна робота за творчістю Гомера, Данте, Шекспіра

Пройти тестування join.naurok.ua код доступуи 4452534





Ренесанс в Англії.Здобутки і представники. 

Вільям Шекспір(1564-1616).

"Гамлет"

 1. Ренесанс в Англії https://vseosvita.ua/library/prezentacia-renesans-v-anglii-zdobutki-j-predstavniki-vilam-sekspir-gamlet-141184.html

2. Здобутки драматургії В. Шекспіра 


3. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет". Провідні мотиви твору


Дз: 1. Виписати 8-10 говних подій життя В. Шекспіра (стор. 56-60).

2. Прочитати трагедію "Гамлет" https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5741




Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет - вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів

1.  Художній аналіз трагедії "Гамлет" https://dovidka.biz.ua/hamlet-analiz/ (запис в зошити) 

2. Гамлет - вічний образ світової літератури https://naurok.com.ua/prezentaciya-gamlet-yae-svitova-metafora-viboru-89062.html



Дз: 1. Скласти ланцюжок головних подій трагедії "Гамлет".
2. Виписати 5-6 цитат для характеристики Гамлета.
3. Опрацювати стор. 67-85 підручника.
4. Створити кроссенс, постер або хмару слів за текстом трагедії "Гамлет".