15-о📜


О. Ісаєва Зарубіжна літерат

Метерлінк "Синій птах"



12.01.2023

Оскар Вайльд (1854-1900). Роман "Портрет Доріана Грея"
1. Творчий шлях митця (записати в зошит):


2. Проблема краси і моралі в романі "Портрет Доріана Грея" (перегляд відео), записати анкету твору:




3. Система героїв роману (записати в зошит):


Дз: 1. Виписати значення термінів: парадокс, естетизм, гедонізм, скептицизм, дендізм.
2. Прочитати роман або переглянути фільм "Портрет Доріана Грея":



07.12.2022

Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783 – 1842). «Червоне і чорне»


1. Творчий  шлях  письменника,  його  внесок  у  скарбницю психологічної  прози  XIX ст. (записати хрон. таблицю біографії Стендаля):

https://dovidka.biz.ua/stendal-hronologichna-tablitsya/

2. Роман "Червоне і чорне" (головне звписати):







Дз:1. Розгадати кроссенс:


2. Прочитати або прослухати 



30.11.2022

Розвиток романтизму в США, видатні представники. Волт Вітмен (1819 – 1892). «Листя трави» 

1. Романтизм у США (записати схему в зошит):


2. Життєвий шлях В. Вітмена (записати в зошит):




3. Збірка "Листя трави"(записати аналіз):


Дз: 1. Прослухати аудіокнигу:


2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 2922092




09.11.2022

Ернст Теодор Амадей Гофман (1776 – 1822).«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»

 1. 


 

"Крихітка Цахес..." (скорочено)




18.10.2022

Ренесанс в Англії. Вільям Шекспір (1564 – 1616). «Гамлет»

1Ренесанс в Англії (записати схеми в зошит):




2. Вільям Шекспір (переглянути презентацію, записати 8-10 головних подій життя):


3. Трагедія "Гамлет" (записати паспорт твору):



Дз: 1. Прочитати або прослухати аудіокнигу скорочено:



2.  Дати хар-ку героям твору, стор. 65.
3. Підготовити творчу роботу за текстом трагедії "Гамлет".

11.10.2022

Данте Аліґ’єрі (1265 – 1321). «Божественна комедія»

1.  Записати коротко про Данте:


      2. Прослухати аудіокнигу "Божественна комедія":


                       Дз: 1. Записати паспорт твору:

https://dovidka.biz.ua/bozhestvenna-komediya-analiz/

2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 7199526




 


Система образів в романі "Алхімік". 

Мотиви й образи світової культури у

 творі

1. Перегляд презентації: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-sistema-obraziv-romanu-p-koelyo-alhimik-santya-o-fatima-melhisedek-alhimik-ponyattya-svoya-dolya-priznachennya-mriya-dushi-sens-isnuvannya-motivi-y-obr-224704.html

2. Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 7674567

Паоло Коельйо (нар. в 1947р.)

"Алхімік"

1. Значення творчості П. Коельйо для сучасності (записати головні події життя)




2. Пошуки сенсу буття в романі "Алхімік" (перегляд буктрейлера):


3. Анкета твору (записати в зошит):


4. Головні герої ( виписати характеристику героїв, значення слова "алхімік"):


Дз: 1. Прочитати роман "Алхімік" (скорочено):

2. Розгадати кросенс:


Контрольна робота за творчістю поетів-символістів та за творчістю 

М. Метерлінка

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 5746739



Зміни в драматургії на межі 19-20 століття. "Нова драма". 

Моріс Метерлінк (1862-1942). 

"Синій птах"

1. Розвиток драматургії (записати схему в зошит):


2. 1. М. Метерлінк - теоретик "нової драми" (переглянути відео, записати головні події життя М. Метерлінка):


3. 
 Паспорт твору "Синій птах" (записати в зошит):

4. Образи та символи п'єси (записати в зошит)


Дз: 1. Створити кроссенс за біографією М. Метерлінка.
2. Прочитати твір або переглянути фільм "Синій птах"



Письмове дослідження поезій 

Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо

Виконати завдання (правильна відповідь - 4 бали)

1. Яке відношення має хмара слів до творчості поетів-символістів Франції: Бодлера, Верлена, Рембо?


2. Розгадати кроссенс до поезії Ш. Бодлера "Альбатрос"


3. Виписати із поезії "Осіння пісня" 5-6 символів, пояснити їх значення


Дз: пройти тестування join.naurok.ua код доступу 9753251



Артюр Рембо (1854-1891)

"Голосівки"

1. Новаторство А. Рембо (записати в зошит)


2. Риси імпресіонізму і символізму в сонеті "Голосівки"

(записати в зошит)



Дз: створити кроссенс або хмару слів за творчістю Бедлера, Верлена або Рембо

Поль Верлен (1844-1896)

"Поетичне мистецтво", "Осіння пісня"

1. Естетичні погляди поета у вірші "Поетичне мистецтво" (записати головне в зошит)





2. Зображення пейзажів природи і душі в "Осінній пісні" (записати паспорт вірша, переглянути буктрейлер)


Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 3426897



Модернізм як літературно-мистецький напрям. Шарль Бодлер (1821-1867). Збірка "Квіти зла"

1. Модернізм та течії раннього модернізму (записати схему в зошит)



3. Шарль Бодлер - пізній романтик (використовуючи хмару слів, коротко описати життя і творчість Бодлера)

3. Збірка "Квіти зла" (записати схему)


Дз:  Прочитати поезію Бодлера "Альбатрос", виписати символи, пояснити їх значення




26.01.2023

Розвиток мовлення
Дискусія за романом О. Вайльда "Портрет Доріана  Грея"

Виконати завдання (правильна відповідь - 4 бали)

1. Чому епіграфом до роману можна взяти слова Доріана Грея?


2. Спираючись на схему-фішбоун, прокоментуйте причини духовного занепаду Доріана Ґрея



3. Розгадати кроссенс, присвячений біографії і творчості О. Вайльда


Дз: Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 



Пройти тестування за романом Ф. Достоєвського "Злочин і кара" join.naurok.ua код доступу 4929438



Оскар Вайльд (1854-1900). Роман "Портрет Доріана Грея"

1. Творчий шлях митця (записати в зошит)


2. Проблема краси і моралі в романі "Портрет Доріана Грея" (перегляд відео)


3. Система героїв роману (записати в зошит)


Дз: 1. Виписати значення термінів: парадокс, естетизм, гедонізм, скептицизм, дендізм.
2. Прочитати роман або переглянути фільм "Портрет Доріана Грея"





09.02.2022

Контрольна робота за романом 

Ф.М. Достоєвського "Злочин і кара"

1. Повторити текст роману, прослухавши стислий переказ тексту

 


2. Пройти тестування 
join.naurok.ua код доступу 3532340

j



Федір Михайлович Достоєвський
 (1821-1881)

Роман "Злочин і кара"

1. Значення творчості Ф.М. Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману (записати визначення,таблицю в зошит та головні події життя Ф. Достоєвського)

Роман — великий за обсягом і складний за будовою епічний твір, у якому широко охоплені важливі й складні суспільні процеси, всебічно і в розвитку показані численні персонажі



 
2. Сюжет роману "Злочин і кара ", теорія Раскольнікова

(переглянути відео, дати відповідь на запитання:

а) що спільного між М.Гоголем і Ф. Достоєвським?

б) назвіть головні теми роману "Злочин і кара";

в) чому теорію Раскольнікова називають теорією "наполеонізму"?

г) назвіть причини злочину Раскольнікова



Дз: 1. Прокоментувати хмару слів, або створити свій варіант

2. Читати роман "Злочин і кара" або переглянути фільм




Контрольна робота

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6192416



21.12.2020

Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен (1819-1892). "Листя трави"

1. Розвиток романтизму в США. Волт Вітмен (переглянути відео, записати 5-6 головних подій хиття)


2. Новаторство Вітмена (записати схему)


3. Збірка "Листя трави"




Дз: 1. Опрацювати стор. 102-117 підручника.
2. Пояснити інформаційний плакат на стор. 116 підручника (письмово).



14.12.2020

Контрольна робота творчістю Ф. Тютчева, А. Фета

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 6064752


07.12.2020
Позакласне читання. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва. Романси на вірші поетів

1. Лірика Ф. Тютчева, А. Фета. Утілення образів літературних творів у різних видах мистецтва
Завдання: вказати автора картини, скульптури і хто зображений:
а) 

б)

в)

г)


д)

е)


Дз:  Прослухати романси на вірші поетів, вказати тематику кожного романсу:

Ф. Тютчев "Она сидела на полу..."

Ф. Тютчев "Я встретил Вас..."

А. Фет "Приметы"

А. Фет "Я тебе ничего не скажу"




30.11.2020
Школа "чистого мистецтва" в російській поезії. Лірика Ф.М. Тютчева, А.А. Фета. Художня довершеність творів
1. Школа "чистого мистецтва" в російській поезії (переглянути, виписати особливості, провідні теми)




2. Лірика Ф.М. Тютчева, А.А. Фета (переглянути відео, записати головні події життя, провідні теми творчості поетів)

Дз: Підготувати кроссенс, відео, хмару слів або ілюстрацію до біографії або поезії одного з поетів.





23.11.2020

Гофман "Крихітка Цахес...". Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана 

1. Сюжет, композиція повісті


(перегляд відео,скласти план основних подій)



2. Протиставлення філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Гофмана:






Дз: Пройти тестування join.naurok.ua
 код доступу 9010672





16.11.2020

Контрольна робота за творчістю Гомера, Данте, Шекспіра

Пройти тестування join.naurok.ua  код доступу 4496712


02.11.2020

Контрольна робота за творчістю Гомера, Данте, Шекспіра

Пройти тестування join.naurok.ua код доступу 1132154


09.11.2020

Романтизм в Німеччині. Е.Т.А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху (1776–1822)

1. Романтизм в Німеччині (записати в зошит визначення, етапи, представників)



2. Віхи мистецького шляху Е.Т.А. Гофмана (записати основні події життя)


Дз: 1. Опрацювати стор. підручника 86-96.
2. Дати визначення термінам: гротеск, сатира, фантастика.
3. Прочитати "Крихітку Цахес..."
4. Створити буктрейлер за текстом "Крихітки Цахес.."


20.10.2020



Ренесанс в Англії. Здобутки і представники. 

Вільям Шекспір(1564-1616).

"Гамлет"

 1. Ренесанс в Англії https://vseosvita.ua/library/prezentacia-renesans-v-anglii-zdobutki-j-predstavniki-vilam-sekspir-gamlet-141184.html

2. Здобутки драматургії В. Шекспіра 



3. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет". Провідні мотиви твору


Дз: 1. Виписати 8-10 говних подій життя В. Шекспіра (стор. 56-60).

2. Прочитати трагедію "Гамлет" https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5741


26.10.2020


Художній простір (данське королівство як символ). Гамлет - вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів

1.  Художній аналіз трагедії "Гамлет" https://dovidka.biz.ua/hamlet-analiz/ (запис в зошити) 

2. Гамлет - вічний образ світової літератури https://naurok.com.ua/prezentaciya-gamlet-yae-svitova-metafora-viboru-89062.html


Дз: 1. Скласти ланцюжок головних подій трагедії "Гамлет".
2. Виписати 5-6 цитат для характеристики Гамлета.
3. Опрацювати стор. 67-85 підручника.
4. Створити кроссенс, постер або хмару слів за текстом трагедії "Гамлет".